11-01-2016 - Closos per Vall de Parros
13-01-2016 - Intent al Sacroux
10-01-2016

Avui fent cas als de la meteo vaig a buscr la cara nord on el temps pareix ser més estable.
Pujo al coll de Pymorens i decideixo anar a la dreta per endinsar-me per la vall que condueix a la Portella d'en Garcies.
Creuo la carretera i em calço els esquís, la neu es m insa i dura a les 10 del mati, tant sols tinc que treure els esquís 10 metres abans d'arribar al pontet que creu el riuet, desprès per la pista es va remuntant comodament fins al seu final.
Un cop allà hi ha un turó al mig, ons es veuen traces a una banda i a l'altra, la pujada per la esquerra es estreta i directa,i es la ruta que segueixo, a la baixada la fa´re per l'altre costat , on es més ample.
A mesura que es va pujant el vent es fa notar, i un cop al coll tinc que buscar el sotavent de la muntanya per resguardar-me. fa molt fred, el dia es clar amb alguns núvols i no em sento les mans per poder aguantar els pals, aixi que rápid faig un moss, i dono mitja volta per començar la baixada.

Vistes al Coma d'Or, el cim més alt de la zona.

Vistes a la vall de Besines